تحصیل در مجارستان

تنها نماینده رسمی خاورمیانه دانشگاه پچ مجارستان

کالج مک دنیل بوداپست

نقد و بررسی کالج مک دنیل بوداپست، کالج آمادگی ورود به دوره های پزشکی

کالج مک دنیل که با نام کالج اینترنشنال هم در گذشته شناخته می شد، یکی از کالج های کشور مجارستان و اتحادیه اروپا در شهر بوداپست جهت آمادگی برای ورود به دوره های پزشکی و زبان در کشور مجارستان می باشد. این کالج که فعالیت خود را از سال 1990 شروع کرده است، در طول سال های دستخوش تغییرات مدیریتی زیادی شده است.

معرفی کالج مک دنیل نقد و بررسی و اشنایی

نکته بسیار مهم که باید در مورد کالج های خصوصی در نظر داشته باشید این است در صورتی که در امتحان ورودی دانشگاه قبول نشوید اجازه تکرار کالج را ندارید. 

در مقایسه کالج های خصوصی و دانشگاهی (مانند کالج پچ) کالج های خصوصی از دبیران دبیرستان ها برای آموزش استفاده می کنند، اما در کالج های داتشگاهی اساتید دانشگاه تدریس می کنند. یکی از ویژگی های کالج دانشگاهی این است که دانشجو در طی دوره کالج با اساتید دانشگاه آشنا می شود و علاوه بر این سطح آموزشی اساتید از آنجا که درجه استادی در دانشگاه را دارند بسیار بالاتر از مدرسین کالج های خصوصی است.

نقاط قوت کالج مک دنیل:

  • محیط بین المللی
  • شهریه مناسب

نقاط ضعف کالج مک دنیل:

  • اساتید غیر دانشگاهی و برگرفته از دبیرستان ها
  • خصوصی بودن کالج و دانشگاهی نبودن آن
  • محیط ساختماتی قدیمی و نوسازی نشده
  • کیفیت آموزشی متوسط

معرفی بوداپست مجارستان کالج مک دنیل

کالج زبان مک دنیل

در این دوره که برای تقویت مهارت زبان انگلیسی برگزار می‌شود و شامل دوره‌ های زبان انگلیسی عمومی و زبان تخصصی با توجه به اهداف فرد پیش می رود. البته توجه داشته باشید دوره یکساله پوشش دهنده جامع دوره زبان نمی باشد.

شما از طریق دفتر خاورمیانه نوآوران دانش به سادگی می توانید پذیرش این کالج را دریافت کنید. هزینه صدور پذیرش از طریق دفتر خاورمیانه رایگان است.

آیا کالج مک دنیل سهمیه ورود به دانشگاه دارد؟

خیر. کالج های خصوصی نظیر کالج مک دنیل سهمیه ای برای ورود دانشجو به دانشگاه ها ندارند. اما کالج های دانشگاهی برای دانشجویان خود حداقل ۳۰ درصد و حداکثر ۵۰ درصد امتیاز دوره کالج را ارائه می دهد این بدان معنی است که دانشجو کالج بعد از شرکت در امتحان نسبت به دانشجویان کالج های خصوصی در صورت کسب نمره یکسان ۲ برابر احتمال قبولی بیشتر دارد.

مدرک کالج مک دنیل

کالج مک دانیل فرصت تحصیلی خاصی را به  دانشجویان می دهد که چندین رشته اصلی یا محتوای تحصیلی را ترکیب کرده در قالب یک کلاس تا دانشجویان نتیجه ای دلخواه خود را بگیرند، در نهایت نیز مدرکی در قالی پره مدیکال که عنوان می شود مورد قبول آمریکا و اروپا است دریافت می کنند.

البته این مورد کذب محض است زیرا مدرک کالج در نهایت در کل دنیا معادل مدرک پیش دانشگاهی است و این ترفند موسسات اعزام دانشجو است تا دانشجو را فریب دهند اما از آنجا که رسالت گروه نوآوران دانش روشن سازی مطالب و حقیقت نگری است مطالب صحیح در اختیار شما قرار می دهیم. 

لطفا بدانید شما با مدرک کالج نمی توانید طبابت کنید این خنده دار است که عده ای روی مدرک کالج مانور می دهند همه کالج ها در نهایت برای موفقیت شما برای ورود به دانشگاه است پس انچه مهم است مدرک دانشگاه است اما صادقانه بگوییم مدارک دانشگاه های مجارستان در رتبه عالی علمی در آمریکا و اروپا و ایران قرار دارد. زبان تحصیل در کالج مک دانیل انگلیسی می باشد.

تاریخ زمان ارسال درخواست در این موسسه نیز به شرح زیر است:

– 15 ژوئیه 2020 برای متقاضیانی که مایل به شروع تحصیل در ترم پاییز هستند.

– 15 ژانویه 2021 برای متقاضیانی که مایل به شروع تحصیل در ترم بهار هستند.

البته از آنجایی که گروه نوآوران دانش دفتر خاورمیانه دانشگاه های اروپایی است خارج از تایم های مقرر در مورد کالج ها توانایی اقدام دارد.

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن