تحصیل در مجارستان

تنها نماینده رسمی خاورمیانه دانشگاه پچ مجارستان

دانشگاه پزشکی ورشو لهستان

دانشگاه پزشکی ورشو لهستان

مخاطب گرامی این متن براساس کتاب جامع تحصیلات اروپا تالیف مشاورین ارشد سازمان پزشکی نوآوران دانش تهیه شد . این کتاب با مجوز کتابخانه ملی ایران ثبت و حقوق معنوی آن برای مولف و سازمان پزشکی نوآوران دانش محفوظ است برداشت از آن با درج مرجع رفرنس نام سازمان بلامانع است باتوجه به ثبت حق معنوی استفاده از آن توسط افراد بدون درج منبع یا نام سازمان به موجب ثبت ملی برای هاست اینترنتی نقض قانون کپی رایت می باشد براداشت از این متن جهت تهیه وکتاب یا جزوه کاملا غیرقانونی بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قراز خواهند گرفت.

معرفی دانشگاه ورشو لهستان

یکی دیگر از دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت ایران دانشگاه علوم پزشکی ورشو لهستان  University of Warsaw است

دانشگاه پزشکی ورشو (نام لهستانی: Warszawski Uniwersytet Medyczny، نام لاتین: Universitas Medica Varsoviensis)

یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین دانشکده‌های پزشکی در لهستان است. اولین بخش دانشگاهی پزشکی در سال 1809 ایجاد شد. این دانشکده یکی از معتبرترین دانشکده های علوم پزشکی وابسته به تعدادی از بیمارستان های بزرگ در لهستان است.

هیات علمی دانشگاه پزشکی ورشو به دلیل مشارکت در تحقیقات پزشکی در سطح ملی و بین المللی شناخته شده است. بسیاری از آنها دارای پست های معتبر مشاوران پزشکی ملی هستند.

دانشگاه ورشو لهستان: توضیحات آکادمیک

دانشگاه پزشکی ورشو آموزش های عمومی و تخصصی را در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دانش آموزان در پنج بیمارستان آموزشی بالینی که مراقبت های پزشکی عمومی و عالی را به بیماران ارائه می دهند، یاد می گیرند.

دانشجویان و کارکنان همچنین تحقیقات علمی و بالینی را در این بیمارستان ها انجام می دهند و همچنین در تعدادی از بخش های دانشگاهی بالینی واقع در بیمارستان های دیگر در ورشو مشارکت دارند.

این دانشگاه رشته های پزشکی دندان پزشکی و داروسازی را به زبان انگلیسی ارایه می دهد

دانشکده پزشکی دانشگاه ورشو

پزشکی در دانشگاه ورشو:

پزشکی یک دوره شش سال است تدریس به زبان انگلیسی است شهریه این دوره برای سال  اول 13900 یورو و  برای سال های بعد 13700 یورو می باشد. هزینه اپلیکیشین  24 یورو است برای ورود به این دانشگاه نیازمند امتحان ورودی به صورت کتبی و شفاهی هستین درحال حضر نزدیک به 5000 دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل در این دانشگاه هستند و ظرفیت رشته های پزشکی سالیانه تقریبا 80 نفر می باشد

دندانپزشکی دانشگاه ورشو:

دندانپزشکی در این دانشگاه یک دوره 5 ساله است شامل 10 سیمستر است و تدریس به زبان انگلیسی می باشد مرکز دندانپزشکی دانشگاه در دانشگاه پزشکی ورشو (در پردیس باناچا) مدرن ترین مرکز از این نوع در لهستان است.

آموزش هایی که دانشجو در دانشگاه پزشکی ورشو می بیند برای اجرای مطب دندانپزشکی خود کافی است. فارغ التحصیل می داند که چگونه اقدامات پیشگیرانه و درمانی مناسب را اجرا کند و فعالیت های بهداشتی را انجام دهد.

شهریه سال اول 16000 یورو . سال دوم 16600 یورو. سال سوم 17500 یورو . سال چهارم 18300یورو و سال پنجم 19100 یورو می باشد

داروسازی دردانشگاه ورشو :

این دانشکده در سال 1926 تاسیس شد داروسازی دراین دانشکده یک دوره 5 سال است شهریه تحصیل در این دانشکده از 5700 یور برای سال اول شروع میشه و درسال های آخر به 10500 یورو می رسد . شرط ورود به دانشگاه داشتن نمره زبان در حدتافل90 یا گذروندن دوره پیش پزشکی می باشد

اگر قصد اقدام برای تحصیل در دانشگاه پزشکی ورشو لهستان را داریم همین امروز با ما تماس بگیربد. 

با دفتر خاورمیانه

آسوده

پذیرش مستقیم

مطمئن

و به دور از واسطه ها

همیشه به فکرتون هستیم

ایران تهران

02142881500

02142881600

02142881200

02142881212

02142881300

Www.mdnd.ir

Www.noavarandanesh.com

Europenter.ir

آدرس دفتر تهران

خیابان ولیعصر، نرسیده به فاطمی، کوچه پزشک پور، پلاک 12، طبقه سوم

۰۲۱۴۲۸۸۱۵۰۰

نوآوران دانش❤️

دفتر خاورمیانه دانشگاه

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن