تحصیل در مجارستان

تنها نماینده رسمی خاورمیانه دانشگاه پچ مجارستان

تقدیر از دانشجوی شاغل به تحصیل در مجارستان

تحصیل در مجارستان و افتخار آفرینی

جناب آقای علی دشتی

احتراما پذیرفته شدن شما را در قدیمی ترین دانشگاه پزشکی اروپا در رشته دندانپزشکی به واسطه تلاش شما و کسب نمرات بسیار عالی در دوره پره مدیکال که موجب شد با استناد به نمرات بالای شما، توصیه اساتید و با توجه پذیرش شما از دفترخاورمیانه دانشگاه پچ سازمان پزشکی نوآوران دانش، در لیست یک درصد دانشجویان برتر قرار گرفته  تا بر همین اساس با افتخار از شرکت در آزمون ورودی دانشگاه معاف و بصورت مستقیم در رشته دندانپزشکی به عنوان دانشجوی برتر پذیرفته شوید.

  این کامیابی را صمیمانه خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک می گوییم. توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

دفتر خاورمیانه دانشگاه علوم پزشکی پچ قدیمی ترین دانشگاه پزشکی اروپا

سازمان پزشکی نوآوران دانش

خبررسانی

هرساله از میان دانشجویان دفتر خاورمیانه در زمینه تحصیل در مجارستان تعدادی از دانشجویان براساس نتایج شگفت انگیز و تلاش تحصیلی از شرکت در آزمون ورودی معاف می شوند این معافیت براساس الگوی پذیرش تحصیلی از دفتر رسمی دانشگاه با ضریب سهمیه ورود جهت تحصیل دانشجویان خاورمیانه و ایرانی مشغول به تحصیل در مجارستان و همچنین تلاش علمی و کسب نمرات بالا توسط دانشجو می باشد بر همین اساس دانشجو تحصیل در مجارستان بر اساس این الگو یک‌درصد برتر شناخته شده و در نهایت از آزمون ورودی معاف می شود.

تحصیل در مجارستان دفتر خاورمیانه دانشگاه

همواره تاکید داشتیم که بهترین انتخاب و شروع رویه تحصیلی جهت تحصیل در مجارستان لهستان چک و یا اسلواکی پذیرش از طریق این سازمان می باشد به واقع نتایج نشان می دهد, حقیقت گرایی و حمایت پشتیبانی از دانشجو چقدر عمیق و با دیدگاه علمی در این مجموعه به عنوان تنها دفتر دانشگاهی اتحادیه اروپا در ایران حکم فرما است.

در مرحله اول تحصیل در مجارستان

صرف نظر از اینکه شما داوطلب تحصیل در کدام دانشگاه مجارستان هستید ,

دانشگاه پچ مجارستان

دانشگاه سگد مجارستان

دانشگاه سملوایز مجارستان

دانشگاه دبرسن مجارستان

و یا حتی تحصیل در چه مقطعی پزشکی در مجارستان یا حتی تحصیل در رشته دندانپزشکی در مجارستان و یا تحصیل در رشته در داروسازی

در دوره پره مدیکال یا کالج ما با پذیرش در بهترین کالج پیش پزشکی موفقیت شما را آغاز می کنیم.

و این واقعیت  صرفی نظر از پزشکی در دانشگاه پچ پزشکی در دانشگاه سگد پزشکی در دانشگاه دبرسن پزشکی در دانشگاه سملوایز تا تحصیل داروسازی در دانشگاه سملوایز داروسازی دانشگاه سگد داروسازی دانشگاه پچ داروسازی دانشگاه دبرسن و رشته دندانپزشکی دانشگاه سملوایز دندانپزشکی دانشگاه سگد دندانپزشکی دانشگاه پچ و دندانپزشکی دانشگاه دبرسن همه و همه بر همین اصل استوار است که با پایه ای قوی وارد دانشگاه شوید.

ما افتخار داریم که تنها دفتر دانشگاهی اتحادیه اروپا در ایران هستیم.

پذیرش بی واسطه

ویزای تحصیلی

و پشتیبانی از شما را به مدد دفتر خاورمیانه دانشگاه و سازمانی تخصصی در زمینه پزشکی انجام می دهیم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن